Videójáték és számítógépes tippek, trükkök

Mindenféle számítógéppel kapcsolatos dolgot leírunk. Pl: Mire jó a microsoft power point, vagy videójáték tippek, trükkök, ha valamit nem értesz megpróbálunk segíteni.

Rovatok

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Rainbow Six Vegas

2007.07.16. 18:00 | Drid | Szólj hozzá!

Hello mindenki!

Ma a Rainbow Six Vegas című játékról írok!Gondolom sokan ismerik a Rainbow Six sorozatot.Én nem nagyon ismertem(és nem is érdekelt)a Rainbow Six, de a a legújabb rész a Vegas megtetszett és ezért kipróbáltam.Ez egy akciójáték(FPS-TPS)amiben elég nagy szerepe van a taktikának.Előszöris a grafikáról írok.Ennek a résznek a grafikájára tényleg nem lehet panasz mert nagyon szépre sikerült, cserébe a gépigény óriási lett :S aki ebbe a játékba belekezd az előbb készüljön fel.Minimum Gépigény:

CPU: minimum 3Ghz(!)

RAM: 1GB(ami a mai minden játéknál a minimum szerintem)

VGA: Dx9,Shader 3.0,128Mb VGARAM,pl.: 6600GT vagy jobb...

Helyigény: kb.7GB

Akinél ez mind megfelel az bele vághat:D

De akinek gyengébb az se keseredjen mert van olyan játék amivel ők is jól szórakozhatnak.

Az AI(Mesterséges Intelligencia)is nagyon jó mert a társaid és az ellenség is okosan gondolkodik.Néha azért vannak hibák de tudjátok semmi sem tökéletes...

A játék elég hosszú igazából még én sem vittem ki, és hagy írjak a nehézségi szintről,Normal és Realistic(Realisztikus)fokozatok között lehet választani.Én Normal fokozaton viszem és nekem ugy tűnik az is elég realisztikus,mert 4-5 lövés és halott vagy(shotgunnal 1-2)ezért fedezékbe kell lenned.A játék elég jól használja a fedezék rendszert mert egy gomb nyomásra fedezékbe bújik.A fegyver választék is elég nagy, egyszerre csak két nagyobb fegyver(értsd: Shotgun+géppisztoly,kettő géppisztoly stb...)plusz egy pisztoly és két gránát fajta amikből 3-3 lehet,fegyvereket választhatsz a küldetés kezdete előtt és közben is egyes fegyver tartó nagy fém "dobozokban".A játéknak van egy kisebb története is: egy küldetésen kezdesz két társaddal és a végül leütik a csapatot és őket elviszik aztán te neked Logannal kikellszabadítanod őket de nem tudod végül és a "főnököd" jön érted a helikopterrel és elvisz.Aztán kapsz egy új csapatot és Las Vegasba visznek és ott kell onnantól kezdve rendet tennetek.A társaid Gabriel(nem lány,csak angolul a Gabriel a Gábor) és Kan voltak az új csapattagjaid Jung aki Japán és a másik Michael aki Amerikai(nak tűnik nekem:D)és elég furán beszél és fekete bőrű(ne értsétek félre nem vagyok rasszista...).És a csapatoddal kell rendet tenni Las Vegas utcáin, Kaszinóin.Mást nagyon nem tudok írni...ja és ha valakit ez érdekel a játékban nem találtam felirat opciót szóval aki vágja az angolt az készülhet...

Na ennyit tudtam írni majd csinálok képeket és beteszem

Üdv Mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://szamitogep.blog.hu/api/trackback/id/tr85119118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása